Friday, July 18, 2025
27.4 C
Thessaloniki

Αποζημίωση για ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις – Πώς θα τη λάβετε

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου

Προστασία στους πολίτες που δέχονται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών παρέχει η ελληνική νομοθεσία. Σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών πρέπει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», στο οποίο έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται οι συνδρομητές που δεν θέλουν να δέχονται τέτοιες κλήσεις.

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.
Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ).
spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

ForANewLife - Healhy coffee by DXNspot_img
150FansLike
72FollowersFollow
367SubscribersSubscribe