To temu είναι ιδιαίτερα εθιστικό όπως η ζάχαρη. Αυτό ακριβώς αναφέρει το BBC σε άρθρο του , ενώ μεταφέρει και την εμπειρία μιας πελάτισσας, της Λούσι Κλαρκ με έδρα το Μάντσεστερ της οποίας το σχόλιο αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την κατάσταση. Η ίδια λέει ότι όταν συνδέθηκε για πρώτη φορά στην εφαρμογή του Temu το 2023, ένιωσε σαν να βρισκόταν σε ένα εικονικό καζίνο, όπως αναφέρει το βρετανικό δημοσίευμα. Υπόσχεται δωρεάν παράδοση των εμπορευμάτων, τα οποία όμως μπορεί να υστερούν από πλευράς ποιότητας.
Επισημαίνει πως όλους όσους γνωρίζει έχουν αναζητήσει τουλάχιστον μια φορά κάτι στο εν λόγω κατάστημα. Η ίδια παραδέχτηκε ότι δεν την ενόχλησε η καθυστέρηση παράδοσης δύο εβδομάδων των προϊόντων που είχε παραγγείλει.
Ίσως γιατί το Temu προσφέρει στους πελάτες την ευκαιρία να κερδίσουν «coins» (κέρματα) τα οποία μπορούν να εξαργυρώσουν έναντι μελλοντικών αγορών, μαζί με δώρα. Επιπροσθέτως απασχολώντας πωλητές που στέλνουν απευθείας από Κίνα δεν μπλέκει με μεσάζοντες διατηρώντας χαμηλό το κόστος.
Ως προς την τιμολόγηση των προιόντων και τον τρόπο με τον οποίο το Temu τα προωθεί, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ξέρει να πατάει το σωστό «κουμπί» στην ψυχολογία των καταναλωτών έτσι ώστε να συνεχίσουν απτόητοι τις αγορές τους.
Ο τρόπος με τον οποίο το temu σε πείθει να αγοράσεις είναι το gamification. Το «gamification», η πρακτική της εφαρμογής στοιχείων που σχετίζονται με το παιχνίδι στην εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι ολοένα και πιο συνηθισμένη. Οι πελάτες ενθαρρύνονται να συνεχίσουν τις αγορές τους με την εισαγωγή μπόνους και κουπονιών που μιμούνται τα βιντεοπαιχνίδια.
mu. Η κινεζική πλατφόρμα αγορών έχει σχεδιαστεί για να κάνει το μυαλό των καταναλωτών να μην σκέφτεται ότι πρέπει να βάλει φρένο στις αγορές. «Το Temu είναι τόσο εθιστικό όσο η ζάχαρη», λέει χαρακτηριστικά ο αναλυτής λιανικής Neil Saunders. Ο Mark Griffiths, καθηγητής συμπεριφορικού εθισμού στο Πανεπιστήμιο του Nottingham Trent στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξηγεί ότι το Temu συνδυάzει τις αγορές και την ψυχολογία της απόκτησης προιόντων μέσω παιχνιδιού.
Η στρατηγική μάρκετινγκ του Temu σημαίνει ότι κυριολεκτικά πρέπει να περιηγηθείς στην πλατφόρμα για να λάβεις μπόνους και δώρα χωρίς να χάνεις χρόνο. «Το Τemu xρησιμοποιεί την ”αίσθηση του επείγοντος” πείθοντας τους καταναλωτές ότι οι προσφορές εξαντλούνται», τονίζει.