Αποδεικνύεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, ότι πολύ σύντομα οι διαφημίσεις θα αποτελέσουν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας της οθόνης κλειδώματος στα Android smartphones.
Το Glance, αποτελεί μια πλατφόρμα η οποία ξεκίνησε από την Ινδία και επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς στις ΗΠΑ. Ουσιαστικά προσθέτει στην οθόνη κλειδώματος του χρήστη μια επιλογή ειδήσεων και διαφημίσεων με τη μορφή widgets.
Η κίνηση έρχεται καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές εξετάζουν περισσότερες πηγές εσόδων πέρα από την πώληση συσκευών. Το Glance, το οποίο υποστηρίζεται έντονα από την Google θα αποτελέσει όπως όλα δείχνουν χαρακτηριστικό στοιχείο των budget Android smartphones. Η πλατφόρμα σκοπεύει να συνεργαστεί ήδη με κατασκευαστές, με τη Motorola και τη Verizon να κάνουν την αρχή στις ΗΠΑ για να τοποθετήσει διαφημίσεις στην οθόνη κλειδώματος εκατομμυρίων smartphones.
Σύμφωνα με το techCrunch η εταιρεία ήδη σημειώνει σημαντική επιτυχία στις Ασιατικές αγορές, σημειώνοντας περισσότερους από 163 εκατομμύρια χρήστες ενεργούς κάθε μήνα. Πάντως, το Glance δεν φαίνεται να συλλέγει προσωπικές πληροφορίες χρηστών, αλλά αντίθετα τροφοδοτεί τον αλγόριθμό του από τα use trends.