34.2 C
Thessaloniki
22, June 2024

Οι μετρ του «αέρα – πατέρα» που ξεφτιλίζουν το OPEN και τον Σαββίδη και η προϊστορία του Νίκου Κοκλώνη σε παρόμοιες «δουλειές»

Ο κόσμος κλαίει τα λεφτά του αλλά η ασυλία της κυβέρνησης απέναντι στο νέο φαινόμενο της Trash Tv κάθε μέρα ακουμπάει όλο και μεγαλύτερη κορυφή. Καραμπινάτη απάτη ήταν οι δήθεν «έξυπνες διακοπές» με αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής σε δημοφιλείς προορισμούς του εξωτερικού που διαφήμιζε η εκπομπή της Αννίτας Πάνια στην ψυχαγωγική ζώνη του Open, τις τύχες της οποίας κρατά ο Νίκος Κοκλώνης, με παραγωγό την εταιρία Red Smile (γενική διευθύντρια η Αντζυ Γρίβα), θυγατρική της Barking Well Media του Κοκλώνη, ο οποίος έχει αμαρτωλό παρελθόν με δώρα που δεν έδινε σε άλλη τηλεοπτική εκπομπή, χωρίς ποτέ να τα δίνει αλλά και το «κανόνι» που βάρεσε με την Airfasttickets για αεροπορικά εισιτήρια, φεσώνοντας τους πελάτες! Μιλάμε για καραμπινάτη απάτη που δυστυχώς δεν ευαισθητοποιεί την εισαγγελική αρχή και ευλόγως δημιουργείται το ερώτημα. Γιατί;

Η τηλεοπτική απάτη στήθηκε σε χρόνο εξπρές στις αρχές Μαρτίου, όταν η Αννίτα Πάνια μέσα από την εκπομπή της «Next please» διαφήμιζε την προσφορά της εταιρίας Clever Holidays, που έχει έδρα στην οδό Φιλελλήνων, στο Σύνταγμα, με τηλέφωνο που ανήκε στο παρελθόν σε… κέντρο αδυνατίσματος που, επίσης, είχε προκαλέσει πλήθος καταγγελιών για έργα και τις ημέρες του.

Μια απλή αναζήτηση στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) δείχνει πως η εταιρία, που ιδρύθηκε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο, έχει μετοχικό κεφάλαιο μόλις 1.000 ευρώ και μάλιστα η καταβολή του πιστοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ μόλις στις 4 Μαρτίου του 2024, δηλαδή λίγα 24ωρα προτού αρχίσει τις τηλεοπτικές «προσφορές» μέσω της ψυχαγωγικής ζώνης του Open την οποία «τρέχει» ο νέος εκπρόσωπος της Trash Tv Νίκος Κοκλώνης. Όμως αυτό δεν φαίνεται να πτόησε την παραγωγό εταιρία της εκπομπής, παρά το γεγονός ότι ο ιθύνων νους της έχει στις πλάτες του αλλεπάλληλες καταγγελίες για «μαϊμού» δώρα τηλεοπτικών εκπομπών μέσω της εταιρίας Dealber, αλλά και το φέσι των 45.000.000 ευρώ με τα αεροπορικά ταξίδια της εταιρίας του Airfasttickets! 


 
Μια από τις παραπλανητικές διαφημίσεις του Clever holidays που έπαιζαν στον αέρα της εκπομπής
ως δήθεν μεγάλη προσφορά. 

Η απάτη που στήθηκε μέσω της εκπομπής της Αννίτας Πάνια «Next please» είχε ως αποτέλεσμα να ζημιωθούν εκατοντάδες τηλεθεατές που πείστηκαν από τη δήθεν προσφορά για αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής με μόλις… 99 ευρώ σε δημοφιλείς προορισμούς όπως Παρίσι, Ρώμη, Λονδίνο και Aμστερνταμ, αλλά και εκδρομές σε ελληνικά νησιά και ηπειρωτικούς τουριστικούς προορισμούς. Oσοι κατέβαλαν από 99 ευρώ για εισιτήρια έως και πάνω από 400 ευρώ για εκδρομές κατάλαβαν την απάτη μόλις την 1η Απριλίου, γιατί τότε προβλεπόταν πως θα έκλειναν τα εισιτήρια, τα οποία είχαν προπληρώσει για την αγορά voucher. Το κόλπο ήταν άριστα στημένο.

Oταν τηλεφώνησαν για την αγορά των εισιτηρίων, τους είπαν πως θα πρέπει να πληρώσουν πολλαπλάσια ποσά για τα εισιτήρια, παρά το γεγονός ότι η Πάνια και η διαφήμιση της εταιρίας έκαναν λόγο για μόλις 99 ευρώ! Δεκάδες τηλεθεατές που κατάλαβαν εκ των υστέρων την παραπλάνησή τους ζήτησαν πίσω τα χρήματά τους, αλλά μάταια! Το τηλέφωνο της Clever Holidays δεν λειτουργεί πλέον, ενώ κανείς από την παραγωγό εταιρία δεν ενδιαφέρθηκε να τους αποζημιώσει για την απάτη! Το «ωραίο» είναι πως όταν η απάτη «βρόμισε», τότε η διαφήμιση εξαφανίστηκε ως διά μαγείας από την εκπομπή της Πάνια!

Η απάτη που στήθηκε σε εκπομπή της ψυχαγωγικής ζώνης (ευθύνης Κοκλώνη) του Οpen, το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, έχει εκτεθεί στα μάτια των τηλεθεατών του αφού εκατοντάδες εξ αυτών τηλεφωνούσαν στον σταθμό προκειμένου να ενημερώσουν για την απάτη αλλά η εκπομπή συνεχιζόταν κανονικά! Όταν όμως υπάρχει παρελθόν για τον Νίκο Κοκλώνη όλοι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί.

Ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που τον κατηγορεί για απάτη σε βάρος του Δημοσίου, φοροδιαφυγή, φορολογική απάτη, σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, βρίσκεται ήδη ο τηλεοπτικός παραγωγός Νίκος Κοκλώνης, ο οποίος έφτασε στο σημείο να… αλώσει με εκπομπές τον τηλεοπτικό σταθμό Open, διαφημίζοντας καραμπινάτες απάτες και εξαπατώντας ανυποψίαστους τηλεθεατές. Όλα αυτά στο πλαίσιο συμφωνίας να αγοράσει το OPEN. 

 
Να θυμίσουμε ότι ο τηλεοπτικός σταθμός του Ιβάν Σαββίδη είχε πρωτοστατήσει με ρεπορτάζ όταν διέρρευσε το πόρισμα της αρχής για το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος με πρωταγωνιστή τον Νίκο Κοκλώνη αλλά εκ των υστέρων η δημοσιογραφική ευαισθησία του σταθμού για αυτό το θέμα χάθηκε. 
 
Είναι δυνατόν αυτά που ξεφτιλίζουν έναν σταθμό να είναι σε γνώση του ιδιοκτήτη του , Ιβάν Σαββίδη.

Η απάτη της εταιρίας Clever Holidays που ήταν στον αέρα του Open μέσω της εταιρίας Red Smile συμφερόντων του Νίκου Κοκλώνη είναι μόνο η «κορυφή του παγόβουνου» στην πολυετή δράση του τηλεοπτικού παραγωγού και πρώην ιδιοκτήτη της Airfast tickets, που «φέσωσε» τον κλάδο των αερομεταφορών με 45.000.000 ευρώ, ενώ η εταιρεία του Dealber εξαπάτησε τηλεθεατές μέσω τηλεοπτικού παιχνιδιού στον Σκάι, που δεν έδωσε ποτέ τα δώρα που είχαν κερδίσει παίκτες ή αγοράσει καταναλωτές

 
.
 
Μια από τις παραπλανητικές διαφημίσεις του Clever holidays που έπαιζαν στον αέρα της εκπομπής

Όπως έχει γίνει γνωστό ο επικεφαλής της Αρχής για το Ξέπλυμα Χαράλαμπος Βουρλιώτης δέσμευσε όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία (τραπεζικοί λογαριασμοί, ακίνητα, κ.λπ.), «ξεσκονίζοντας» τις δραστηριότητες του Κοκλώνη και επτά στενών συνεργατών του, αναζητώντας τα ίχνη από τη ροή του χρήματος.
Μέσω των συναλλαγών από τις εικονικές εταιρίες, ο Ν. Κοκλώνης φέρεται ότι έλαβε πάνω από 2.000.000 ευρώ ως επιστροφή ΦΠΑ, εξαπατώντας ουσιαστικά το Δημόσιο, και ακόμα 615.000 ευρώ μέσω της επιστροφής φόρου εισοδήματος.

Επίσης, φέρεται ότι δημιούργησε χρέη άνω των 10.000.000 ευρώ προς το Δημόσιο, καθώς δεν κατέβαλε φόρους, με τη συνολική ζημία να ανέρχεται στα 12.600.000 ευρώ. Είχαν προηγηθεί το πρώτο του επιχειρηματικό εγχείρημα, με την απότομη προσγείωση της AirFast tickets, τα πρόστιμα στην Dealber, αλλά και δημοσίευμα σε εφημερίδα της Ινδίας, σύμφωνα με το οποίο φέρεται ότι εμπλέκεται και σε στήσιμο επενδυτικής πυραμίδας!

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αγοράς φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων AirFast tickets φέρεται ότι οφείλει το ποσό των 45.000.000 ευρώ σε πιστωτές της, μεταξύ των οποίων και η διεθνής ένωση αερομεταφορών ΙΑΤΑ, ενώ το 2016 κηρύχθηκε σε κατάσταση πτώχευσης. Αμέσως μετά ίδρυσε την Dealber, μια διαδικτυακή πλατφόρμα που προσέφερε κουπόνια και εκπτώσεις σε σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, από πακέτα διακοπών μέχρι ακριβά κινητά τηλέφωνα και έπιπλα με έκπτωση μέχρι και 70%.

Καταναλωτές δήλωσαν το 2017 εξαπατημένοι, καθώς είτε δεν είχαν ποτέ παραλάβει τα προϊόντα που είχαν πληρώσει και παραγγείλει είτε είχαν αγοράσει υποτιθέμενα εκπτωτικά κουπόνια για την αγορά προϊόντων από δύο μεγάλες εταιρίες επίπλων και ηλεκτρικών ειδών και, όταν προσέρχονταν στο ταμείο για την εξαργύρωσή τους, οι υπεύθυνοι των καταστημάτων δήλωναν άγνοια! Τότε είχαν επιβληθεί πρόστιμα από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, ύψους 105.000 ευρώ αλλά φυσικά η εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη είχε εισπράξει πολλαπλάσια ποσά.

 

spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img
ForANewLife - Healhy coffee by DXNspot_img
150FansLike
72FollowersFollow
367SubscribersSubscribe