21.8 C
Thessaloniki
31, May 2024

Η Vodafone αποκλείει τους πελάτες της από το 112 – Σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα από τους παρόχους

Εκατομμύρια πελάτες δεν λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης
«Μπλόκο» στην κυβερνητική καινοτομία του 112 βάζει τηλεπικοινωνιακός πάροχος και όλοι μαζί παραβιάζουν βασικά δικαιώματα των καταναλωτών στο στάδιο σύναψης των συμβολαίων.
Το BN φέρνει στο προσκήνιο τις αυθαιρεσίες των παρόχων οι οποίοι νοιάζονται μόνο για την υπογραφή του συμβολαίου ενώ δεν ενημερώνουν τους πελάτες για τα βασικά τους δικαιώματα.
Ένα από τα θέματα των συμβολαίων είναι: «Αν ο πελάτης αποδέχεται να αποστέλλονται από τον πάροχο στην αρμόδια υπηρεσία για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης» δηλαδή το γνωστό σε όλους το 112 , το οποίο όμως έχει αποκλειστεί από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο.
Η Vodafone έχει αποκλείσει περισσότερους από 3 εκατομμύρια χρήστες της κινητής τηλεφωνίας από την υπηρεσία έκτακτης ανάγκης.
Ανάμεσά τους πιθανόν να βρίσκονται υπουργοί, βουλευτές ανώτεροι κρατικοί υπάλληλοι που έχουν επιλέξει τον συγκεκριμένο πάροχο
Ο αποκλεισμός τους από το 112 που αποδεδειγμένα έχει συμβάλει στη διάσωση πολιτών από φυσικές καταστροφές η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε ότι δεν χρειάζεται να στέλνει τα δεδομένα θέσης του κινητού στην υπηρεσία έκτακτης ανάγκης και τους έχει αποκλείσει χωρίς να ενημερωθούν οι πελάτες της.

Τι προβλέπει η NOVA

Αντίθετα η NOVA έχει συμπληρώσει το ”ΝΑΙ”  για τον πελάτη να αποδέχεται η εταιρεία να δίνει τη θέση του χρήστη στην υπηρεσία αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης.
Για την COSMOTE δεν ήταν εφικτό να επιβεβαιώσουμε ποια επιλογή δίνει στους πελάτες παρότι ζητήσαμε από υπάλληλο καταστήματος της πλατείας Συντάγματος να μας τυπώσει το συμβόλαιο πριν καταθέσουμε αίτηση για σύνδεση και δεν έγινε αποδεκτό.
Συγκεκριμένα μας είπε «πρώτα θα κάνουμε τη σύμβαση για δύο χρόνια και μετά θα παραλάβεις το συμβόλαιο για μελέτη» (!)
Σύμφωνα με πηγή του τηλεπικοινωνιακού κλάδου, η επιλογή του ΝΑΙ στην αποστολή θέσης στο 112 δημιουργεί υποχρεώσεις για την εταιρεία η οποία δεν θέλει να τις αναλάβει, όπως και τα κόστη που δημιουργούνται από την συγκεκριμένη εφαρμογή.
image001.png
Οι παρατυπίες των παρόχων με τα προσωπικά δεδομένα

Παράδειγμα η NOVA χωρίς να ρωτήσει τον πελάτη επιλέγει το ΝΑΙ στην ερώτηση να αποδέχεται SMS MMS για την εμπορική προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και για σκοπούς εμπορικής έρευνας,
Σημειώνει ότι η ανωτέρω συγκατάθεση μπορεί να ανακληθεί οποτεδήποτε χωρίς αναδρομικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο ο πελάτης εμφανίζεται να μην επιθυμεί την καταγραφή των στοιχείων του  ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο διεύθυνση στην αρμόδια υπηρεσία ενοποιημένου τηλεφωνικού καταλόγου αφού η επιλογή λέει ΟΧΙ.
Ακολουθούν οι αποδείξεις για τα συμβόλαια της κινητής τηλεφωνίας.
11_37.JPG
12_32.JPG

spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img
ForANewLife - Healhy coffee by DXNspot_img
150FansLike
72FollowersFollow
367SubscribersSubscribe